16 February 2011

jatuh cinta lagi ..:)


Oke ,ary nie ak nk up pasal sindrom2 org yg tgh mabuk cinta .klau korang ada sindrom2 nie ,sah la korang dah jatuh cinta ..hee :D

1. korang suka tengok sesuatu yg berlainan dalam diri dea yg korang nak sangat tau .
2. suka curi2 pandang kat dea .
3. kalau korang ada diari ,isi dalam diari tu selalu je pasal dea .
4. korang akan selidik semua tentang dea .dari alamat rumah ,nombor telefon ,nama bapa ,nama ibu ,adek-beradek .semua la kalau boleh .
5. kalau dea takda korang rasa sunyi .semacam je ..
6. korang simpan mesej2 dea sedangkan mesej tu dah berabad dalam inbox korang .
7. kalau dea ada dekat korang ,korang jual mahal .x layan la konon .tapi bila dea dah blah baru la korang rasa menyesal .
8. kalau kawan2 korang sakat korang dengan dea korang mesti cakap ‘alaa ,kiteorang kawan je’ .tapi korang sebenarnya berharap sesuatu yang lebih dari itu .
9. korang suka sangat tulis nama dea .kat buku ,kat tisu ,kat tapak tangan ,kat pasir ,dll .

p/s :: nie ak kopipes dr blog mamat indon .ak dah edit sket la ..ada la sket2 sindrom nie kena kat ak .ouh .apa maknanya ??jeng3
k la .check-check checkout dlu .wassalam :)

6 comments:

sUgAr LoVe C0okiEs said...

aku jatuh cinta la ne rupanya..aaaarrrrrrrrrr

Asyaa Diaries said...

sma2 suda kta jatu cnta .hahha

sUgAr LoVe C0okiEs said...

ahhaaahhaa....aalalaa..
kin gila ne jatuh cinta..huhuu

Asyaa Diaries said...

ya bah .lain tul .huhu

erra ank mummy said...

aduii senyum2 aq baca ni...skli tguk comment...rupanya bkn aq sorg jak...korg uda jatuh ya?? sama2 kita jatuh...malu aq mw ckp jatuh apa..hahah

Asyaa Diaries said...

dah terkena ,terkena demam cinta .ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...