15 August 2011

saya di sandakan. anda?

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

hari isnin. yeah!! sekolah. selepas enam hari lepak di rumah. hoho.. sampai ke sekolah semua pakat kecoh pasal PLKN. huk alloh, nak mengalau letteww.. dorang yang dok check tu kena dekat tawau ngan semporna. oke, saya jeless dengan anda. hehe


sandakan?? adehh. berharap sangat kena dekat tawau. tup2 sandakan la pulak. tapi takpa la sebab kawan along si nana pun kena kat tempat yang sama. yahoo!! 12september2011 masuk kem. oke la tu. sempat jugak nak pegi beraya. kumpul duit poket sikit sebelum masuk kem. hehe

tak lama lagi cuti raya. lepas raya along dah tak gi sekolah. nak lepak ngan member2. haha.. pemalaih hang along. :p sesetengah orang tak suka nak pegi PLKN tapi along pulak suka. sebab along berpeluang. tak semua pelajar dapat join PLKN nie. rugi kalau tak dapat. :p

kata bigboss :: 12september2011 - 02disember2011 perghh!

3 comments:

Pendamba Mawar said...

sy di slangor... 5thun lepas..hehehe.

entri baru
http://pendambamawar.blogspot.com/2011/08/di-sebalik-spongebob-squarepant.html

along_ayyan said...

5 tahun lepas? lama tu. hehe

Woofer Storm said...

owh org sbh ka ni??ehehee caiyokkkkkk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...