13 August 2011

saya nak nie!!

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

waaa.. along nak dia. serius, nak sangat. dia cute oo. insyaALLAH along akan dapat jugak dia nie. baru nak order. hehe.. korang tengok la dia. comel kan?






along tak tau lagi nak beli yang mana. mungkin yang amazon nie sebab dia murah sikit. kalau yang polos tu agak mahal jugak la. lagi mahal yang ada cop kat belakang kepala dia tu. fuhh.. tahun depan kot baru boleh beli yang tu. nak kumpul banyak2. konon laa.. haha


ngee.. comel comel comel.

kata bigboss :: aku tak tau kenapa aku nekad nak beli benda nie.. adoii~

2 comments:

farah hanim said...

woott
bnda nie memg comel
ape ek sbnrnye
patung ek??
hehe

along_ayyan said...

macam robot pun ade. tapi yang pasti dia comell. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...