22 October 2011

kenapa cucu tok wan??

assalamualaikum dan salam satu malaysia...

ngehngehngeh... selalu kita dengar anak mak atau anak abah kan? kalau anak ikan tu dah lain kes tu.. haha.. sorang member along si Ayeep dah kena cop anak mak.. sebab manja sangat kot.. mana taknya, kitorang ajak gi camping 3malam pown dea takmo join.. alasan dea nanti tade orang nak kejut dea bangun n tade orang nak dodoikan dea.. #memangbetolbetolanakmaklaa

si budak Achik lak lain kesnya.. sorang nie anak abah pulak.. sikit2 abah, sikit2 abah.. mak tade plak dea ingat.. kalau keluar gi mana2 mesti abah yang dea call.. sampai sini call abah, sampai sana call abah.. tak sampai2 pown call abah gak.. kira oke la tu.. boleh jadi informer.. kot2 la abang dea gi dating ke ape.. haha

along?? err, bukan anak mak dan bukan jugak anak abah.. along cucu tok + cucu wan.. hehe.. tapi kalau orang tanya mesti la along kata along nie anak abah.. sebab?? sebab along memang anak abah pown.. walaupun sekali je along pernah jumpa abah along.. #seingatalongla tapi tu tak penting.. yang penting along memang cucu tok wan.. manja sangat dengan dorang.. dengan mak along tak pulak macam tu.. mungkin sebab along tinggal dengan tok wan sejak kecik kot..

kata bigboss :: along tak manja, along jiwa kental.. peace!!

1 comment:

Sam Banjamin said...

kim salam mak abah n tok wan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...