14 March 2011

abang R ohh abang R..

  abang R?? siapa abang R? pentingkah abang R? kenapa dengan abang R? persoalan yang bermain di minda. hahaha. kalau korang nak taw, abang R nie adalah abang yang mak aku nak kenenkan dengan aku. tapi tak menjadi sebab aku masih tak berminat untuk menjalinkan hubungan percintaan dengan siapa2. hee.. abang R nie tak penting sangat bagi aku. tapi penting bagi mak aku. sebab abang R nie keja sama2 dengan mak aku. dia la yang jadi teman borak mak aku. oke, kenapa dengan abang R? buat yang tak kuat semangat, jangan baca yer. aku bagi amaran awal nie.. tadi abang R kemalangan. dekat dengan tempat kerja dia. abang R menunggang motosikal. berlanggar dengan avanza. sadis wei kejadian tu. kalau korang ada kat tempat kejadian sure korang tumbang. muka abang R melekat dekat cermin avanza tu. rambut abang R pun ada jugak dekat situ. lepas di hantar ke hospital, keadaan abang R memang teruk la. muka dan leher dia banyak kaca. telinga dia terpaksa di jahit sebab putus. tangan kiri dia patah. paha kanan dan kiri pun kena jahit. aku nak jenguk dia tapi takut mak aku tak bagi. apa yang aku mampu ialah doakan kesejahteraan dan keselamatan dia. aku kesian dekat family dia. baru ja tengah hari tadi dia bank-in duit kat mak dia. dan 2april nie dia nak balik kampung. tup2 kemalangan pulak. malang memang tak berbau kan?? pesanan khidmat masyarakat :: berhati-hati di jalan raya. ingatlah orang yang tersayang.

p/s :: abang R tak pakai helmet ke time tu??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...