01 March 2011

sorry dear .:(


    hmm .aku sedih la wei .handphone kesayangan aku dah tak ada .bukan hilang ,tapi mak aku ambil .huwaaaaaaaaaaaaa .aku sayang handphone tu oke .walaupun sekadar handphone sakkal-sakkal tapi dia dah banyak berjasa kat aku .lagipun handphone tu banyak sentimental value bah .ya la ,ak start pakai handphone tu tahun 2008 .dah dekat 3-4 tahun tu .tadi masa nak bagi aku rasa ragu-ragu jugak .tapi dah tak ada pilihan .aku terpaksa padam semua mesej-mesej yang ada kat situ .banyak mesej oke .mana yang aku mo simpan ,aku simpan .tadi memadam sampai 2000++ .banyak jugak kan .hahahaha .tapi yang paling aku tak maw padam adalah mesej dari si Pertapa Gatal .sebabnya aku suka baca mesej-mesej dia .hilang stress aku terus .hahaha .tapi sekarang dah takda .hmm ..takpa la ,nanti aku tengok gambar dia ja la .muka Pertapa Gatal comell oke .psst2 ,nanti belanja aku makan .aku dah puji ko nie .hahahaha .nak taw lebih tentang Pertapa Gatal ??tunggu next post yer .aku nak check-check checkout dulu nie .wassalam :)


p/s :: i miss you . :'(

1 comment:

Anonymous said...

Ok la tu dek.skurang2nya ko dpt lupakan dya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...