12 March 2011

d3100, d90. d7000..

   pertama sekali, mintak maaf banyak2 yer. aku tak dapat up pasal kenangan2 lalu dan sinopsis Cinta Fotografi. maaf sangat2. lagi satu, kepada member2 yang mesej kat nombor maxis dan digi tu, maaf sebab tak reply. bukan tak ada kredit, cuma agak malas untuk memegang telefon. maaf yer. mood aku memang agak tak menentu pada waktu nie. banyak sangat benda yang aku fikirkan. sekali lagi maaf yer. oh ya, pasal entri kali nie. korang tau kan apa benda tu? tu semua Nikon DSLR. yang aku idamkan selama nie. jom layann!!


  pagi tadi aku dengan family aku pegi kompleks karamunsing. plannya temankan mak aku cari baju. tapi aku ada agenda aku yang tersendiri. apakah?? huehuehue. on bluetooth, then searching. hahaha. jangan pikir bukan2 yer. aku pegi survey harga2 barang yang aku kehendaki. jeng3. hahaha. nie la senarai barang yang aku pegi survey tadi.
1. nikon d7000
2. nikon d90
3. nikon d3100
4. sony PSP



nikon d7000 - rm4988 (body+lens+beg+memory card 16gb+apa ntah tu) aku rasa berpatutan jugak harga dia. tapi tunggu aku dah ada kerja tetap la baru aku beli. sekarang nie masih lagi tunggu hasil penanaman anggur. hehehe. 




nikon d90 - rm3888 (body+lens+beg+memory card 16gb+apa ntah tu) wow! harga yang menarik .insyaALLAH kalau ada rezeki nanti aku rembat yang nie. mesti cun kan? hehehe. apa2 pun, aku memang nak jugak. :)




nikon d3100 - rm2188 (body+lens+beg+memory card 8gb+apa ntah tu) yang nie insyaALLAH akan aku rembat pada bulan jun nanti. nak beli yang mahal2 aku tak mampu. dapat nie pun kira oke la. budak baru belajar kan?? :)




sony psp - rm688 (seperti di atas) ada promosi. aku ingatkan nak rembat nie tadi. tapi dompet dengan mak aku. lupakan aje la. walhal aku dah save cukup2 untuk nie(takda la cukup2. ada la lebih sikit :P) aku memang gila game. tak tau la kenapa. hahaha .:D
  haa, yang 'apa ntah tu' aku memang tak ingat apa bendanya. sebab aku khusyuk main DSLR tu. sempat jugak la aku belagak jap. thanks ya abang kedai sebab layan saya merepek kat kedai boss abang. nanti saya datang beli. 


  oke la, aku check-check checkout dulu. wassalam . :)


p/s :: sama-samalah kita doakan kesejahteraan mangsa2 tsunami di jepun. dan kita yang selamat, ambil iktibar dari apa yang berlaku. :)

2 comments:

Anonymous said...

ko ade duit ke nk bli smue ni??mcm cikai je ko.

Kakashi Diaries said...

oii,tunjukkan dri la klau brani.stkt jd anon baik x pyh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...