21 July 2011

kerana mimpi itu.. aku jadi teringin sangat....

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

gila la mimpi tu. memang gila. rasa macam betul2 jadi oo. sampaikan bangun tido tadi along terus mencari2. teringin sangat. sangat teringin. haihh! bahaya nie. memang kena dapatkan jugak nie. kalau tak mau mimpi tiap2 malam oo. lagi bahaya kan? nak tau apa along mimpi malam tadi. jeng jeng jeng..
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
****************************************************

ihsan - mr.google

Nikon D3X nie memang jadi idaman la. siott je masuk dalam mimpi along. huh!! bangun pagi je along terus pegi tengok atas meja tulis along. aikk, nie Nikon D5100. bukan D3X. takkan tertukar dengan siapa2. along pegi cari tok tanya mana kamera along. tok kata "hang mamai kot along. kan hang yang kata tak mampu nak beli. beli yang tu ja. tetukaq pasai apa pulak.."

baru laa along sedar yang nikon D3X tu cuma mimpi. haihh! nie yang tak best nie. sekarang along dah teringin kat D3X tu. ada sesapa nak belikan along tak? along tak mampu nak beli. harga mahal oo. harga dea lagi 12hengget nak jejak ke 30ribu. tu body aje. tak masuk lagi lens apa semua. perghh!! baik along beli kereta. ada jugak hasil.

dapat lancer nie pun oke gak. kompem tebeliak mata dak amiey. haha

kata bigboss :: tengah intai2 canon eos600d.

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

hahah..same je ..dulu aku mimpi nikon d9 gak.


Entri Terkini : Kehidupan aku seorang gangster
Entri terdahulu :Asal lah cakap jepang lak ni????

Watch my video songs ^_^

CIK CHIPSMORE said...

hahaha...mimpi nak best la kamu ne..same jek cm taufan bin ribut tu

kaizen said...

moge dpt ape yg diidamkan....

latest entry Bila menderma biar ikhlas... & Urban-or-Disaster

along_ayyan said...

taufan :: seksa oo mimpi macam tu. haha

cik chipsmore :: dah nama pun mimpi. mesti la nak yang best. hehe

kaizen :: d3x tu memang takkan dapat la. kalau beli kompem lepas nie tak boleh balik rumah. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...