11 July 2011

nie yang aku malas nak masak nie..

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

haihh.. nie yang along malas nak masak nie. sedap sangat sampai semua orang nak makan. sila muntah ye. haha.. along memang suka masak. sangat suka. tapi along masak benda yang along makan ja la. kalau along tak makan memang along tak masak. tapi ramai kata along pelik. sebab along masak memang jarang bubuh garam dan ajinomoto. kesian kat aji tu, dah la takda moto. oke, along merepek. haha
along memang jarang bubuh benda2 tu dalam masakan along. baru best. rasa original gitu. haha.. tapi tok along tak suka. tak sedap katanya. tapi along rasa oke je pun. lagi satu, along nie kalau masak memang tak bubuh bawang. seksa wo nak kupas bawang tu. nie tengah selsema nie sebab tadi tok suruh tumis sayur untuk tok.

oke, tok marah sebab sikit2 along tanya "tok, dah masak ke macam nie?".. haha. pestaim tumis sayur oke. almaklum la, along tak makan sayur so along tak ambik tau la macamana nak masak benda tu. kenapa along tak makan sayur? sedap ke sayur tu? haha.. along memang dari kecik lagi tak makan sayur. sampai la sekarang. walaupun orang kata sayur tu sedap. dan doktor suruh makan untuk ubat mata along.

err.. saya rela mata saya rabun terok daripada saya kena makan sayur. hoho.. ada kesah di sebalik sebenarnya nie. tapi nanti2 la ye along cerita. nak pegi beli lens kejap. haha..

kata bigboss :: hotak nak beli lens. mata sudah rosak maa.

2 comments:

Cik Bell said...

ce cite ce cite..alOng suka makan sbnrnye? garam xnak,aji xnak,sayur pun x,bawang x..haha..

along_wanie said...

cer bagi ayam masak merah.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...