17 July 2011

siapakah diri anda yang sebenar??

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

along puas. puas sangat2 sebab dapat rehat kat rumah hari nie. syiokk oii. dari pagi sampai ke petang along membuta. haha.. takda keja kot. bangun2 je terus pegi mandi then solat zohor. lepas tu along online facebook. k, stop di situ.
hari nie hari ahad kan? tapi ahad kali nie takda tips. hehe.. along nak bagi kuiz kuis kat korang. alaa, satu soalan je pun. tak banyak. k, lets start. 

soalan :: Sepasang kekasih sedang duduk di dalam kereta kabel. Ketika berada di tengah2 udara, wanita tersebut telah bercakap kuat2 dengan teman lelakinya. Pada pendapat korang, apakah yang telah dikatakan oleh wanita tersebut?

A. Malam nie kita akan bermalam di hotel yang berwarna putih itu!
B. Wah!! Tengok! Tasik itu sangat cantik!
C. Ahhhh! Saya takut! Cepat selamatkan saya!
D. Alamak!! Kenapa tiba2 kereta kabel nie bergerak perlahan? Apa yang berlaku?
E. Saya sangat lapar!

haa, along besarkan lagi soalan dan jawapan tu. sampai mata along dah kabur. haha.. sila tinggalkan jawapan kat ruangan komen k. esok along bagi jawapan. along nak tidur dah nie. esok nak bangun sahur. hehe

kata bigboss :: layan Stanza Cinta dulu. baru boleh tido. haha  

8 comments:

Syafiq Salim said...

hai retis ?
kenal sy tak... ekeke :D

kiki said...

jwb C..gedikk sket.hehe

retis??ape tu?

Anonymous said...

nk jwb A..sje nk tnjuk yg aq tdo hotel..hahaha

Jacy Angel_95 said...

'D' kott...! hehe

sUgAr LoVe C0okiEs said...

B....hihihi..bagi jwpn sapat!!..aahahahah

alyana shafinas said...

jwb B...hehe

Panggil aku Han said...

nk jwb jugak...
Han jwb D

BRO_MONDAY said...

miss along damia : hai!!! tengkiu add ai di FB ok..koh koh koh ai nak bagi jawapan, ai teka jawapan D...

p/s : yu dah bagi jawapan ke??? adesss...terlambat...koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...